עיצוב לוגו יוקרתי – מי צריך את זה?

בעולם הפרסום נחשב הלוגו ל”כוכב השקט” של החברות והעסקים. אותו אלמנט גרפי בו נעשה שימוש כבר יותר ממאה שנים, ואשר הצליח להוליד סיפורי הצלחה שלא היו נולדים בלעדיו (מישהו יכול לדמיין את במבה בלי התינוק שלה?..). אלא שבשנים האחרונות הולך וגובר הביקוש ללוגו יוקרתי, כזה המשדר אלגנטיות, אליטיסטיות וטוב טעם. בכתבה הבאה נראה האם עיצוב לוגו יוקרתי משתלם לכולם? אילו אפשרויות אחרות קיימות? ומה חשוב לדעת לפני בחירת לוגו לעסק שלכם?

 

עיצוב לוגו – המראה של העסק שלכם

כדי להבין את משמעות הלוגו ואת חשיבותו, כדאי להכיר את שתי מטרותיו המרכזיות: ראשית, יצירת זיהוי הלוגו וקישור לחברה /למוצר אצל קהל הלקוחות הפוטנציאליים. שנית, לייצג את רוח החברה, את המסר אותו היא רוצה להעביר. הלוגו הינו חלק מתמהיל פרסומי, הכולל סלוגן, עיצוב אריזות, דרכי שיווק, תמחור ואלמנטים רבים נוספים. חשוב מאוד, אפוא, לייצר “שפה” אחידה, ללא סתירות בין מרכיבים שונים שלה. לדוגמה: אם תבחרו עיצוב לוגו יוקרתי, אבל הסלוגן שלכם יהיה “הכי פשוט, הכי טוב!”, יווצר קונפליקט מסרים, אשר עלול לעלות לכם בחוסר הצלחה שיווקי. לסלוגן כזה יתאים דווקא לוגו פשוט, “בגובה העיניים”, בלי התחכמויות של אלפיון עליון.

 

עיצוב לוגו יוקרתי – מתאים, אבל לא לכולם

המסקנה ברורה: עיצוב לוגו יוקרתי עשוי להיות רעיון נפלא והצלחה מסחררת, אך רק במידה והוא משקף באמת את מהות העסק. לפיכך, לוגו יוקרתי יתאים יותר לחברה העוסקת בתכשיטי יוקרה, בחופשות לאלפיון העליון או במכוניות של 200 אלף שקל, ופחות למפעל לייצור חטיפים או לרשת חנויות של הכול בשקל…

 

לוגו יוקרתי – מאפיינים מרכזיים

עיצוב לוגו יוקרתי הוא עניין לא פשוט, הדורש ניסיון, ידע והבנה מלאה של שוק הפרסום בכלל ושוק הלקוחות של אותה חברה או אותו מוצר. כלומר, מעבר ליוקרתיות, חשוב להתאים את הסגנון לקהל שאמור להיחשף אליו ולקבל החלטות (גם אם בתת מודע) לפיו. היוקרתיות של הלוגו עשויה להתבטא בשלל אלמנטים, ביניהם הצבעים (מי אמר זהב וכסף?), סגנון הכתב, האלמנט הוויזואלי המצורף (אם ישנו), שילוב הצבעים (שחור, לבן, אפור משדרים יוקרתיות יותר מירוק, צהוב וכדומה) ועוד. בשורה התחתונה, לכל פרט, קטן ובלתי מורגש ככל שיהיה, משמעות רבה בהפיכתו של לוגו לכזה המוגדר יוקרתי.

 

לוגו יוקרתי – מחירים

ואי אפשר בלי לדבר על כסף. חברות רבות עוסקות בתחום עיצוב לוגו. מחיר התהליך, מהשלבים הראשונים של זיהוי קהל, מאפיינים, צרכים, דרך התאמה לשפה הפרסומית של החברה ועד ליצירת הלוגו – תלוי בפרמטרים רבים. ניתן למצוא עיצובים ב-400 ₪ וגם במחיר הגבוה פי חמישה ויותר. מוטב לא לבחור באפשרות הזולה באופן אוטומטי, ולבדוק היטב מה אתם מקבלים תמורת התשלום. 

מעוניינים בייעוץ אישי לגבי אותו לוגו יוקרתי המתאים לבית העסק שלכם? הגרפיקאים המומחים של אספקלריא ישמחו לספק לכם את כל המידע הנדרש בתחום. 

פנו אלינו ב- 054-8447800 והתחילו ללכת בשביל הלבנים הצהובות של עולם הלוגואים. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן