איך יגיעו אליכם אם העסק שלכם בלתי נראה?

עיצוב אתרים

עם מומחיות של שנים רבות בתחום עיצוב אתרי אינטרנט ‘שואבי לקוחות’ נעצב ונבנה לך אתר אינטרנט בולט ומבודל בהתאם לסגנון העסק וקהל היעד, ובשרות אישי ואדיב:)

רוצים עיצוב אתר אינטרנט עם נראות עסקית מלוטשת, שתבדל אתכם ותמגנט אליכם הרבה לקוחות מתאימים?

עיצוב אתרים - גלריית עבודות

אצלינו תקבלו

אחסון איכותי
ומאובטח

עיצוב אתר וורדפרס

עיצוב מושקע
בהתאמה אישית

התאמת אתרים
לסלולר

תחזוקת אתר
שוטפת

אספקה מהירה

וזמינות גבוהה

שירות אישי
ואדיב

SALE SALE SALE SALE SALE SALE SALE SALE SALE SALE SALE SALE

Click Click Click Click Click Click Click Click Click Click Click Click

WWW. WWW. WWW. WWW. WWW. WWW. WWW. WWW. WWW.

דמיינו לעצמך ‘קניון ענק’ ההולך ומתפשט ללא גבול, בו ה’חנות’ הקטנה שלכם מנסה שלא ‘להיבלע’ על ידי הרשתות הענקיות. רשת האינטרנט היא הקניון האינסופי הזה ש’בולע’ מדי יום עשרות ומאות אתרים חדשים ואנונימיים. כדי לבלוט ברשת ולמנף את שניות החסד הספורות, בהן הגולש מבקר באתר שלכם, צריך יותר מ’רק’ עיצוב טוב וטכנולוגיה. צריך שאר רוח, יצירתיות, חשיבה מקורית מחוץ לקופסא, הבנה בטריגרים הפסיכולוגיים, מעוף והעזה.

עיצוב אתר אינטרנט הוא דבר הנצרך לכל עסק שמכבד את עצמו היום, בין אם הוא עסק קטן ובין אם הוא עסק גדול – צריך אתר אינטרנט, שבו הוא יציג את השירותים שהוא מעניק, מוצרים, מידע אודות העסק וכו'. עיצוב אתר אינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מבניית אתר האינטרנט. אם עד לפני עשור לקוחות רבים בחרו בתבניות עיצוב מוכנות מראש לעיצוב האתר שלהם, כיום יותר ויותר לקוחות מודעים לחשיבות הגדולה של העיצוב האישי של האתר. בעולם האינטרנטי, בעלי עסקים צריכים להתבלט בכדי לוודא כי הגולש לא ישתעמם או יתייאש מאתר איטי שמעוצב בצורה שאינה נוחה למשתמש ואינה מושכת את העין. כשהגולש מבקר באתר שלכם, צריך יותר מ'רק' עיצוב אתרים טוב וטכנולוגיה. צריך להשקיע באתר שיהיה מהיר, נוח וממותג בקפידה באיזון עדין בין יופי לפונקציונאליות.

מאמרים

הקשר בין חווית משתמש ו-SEO

בשביל להצליח עם אתר האינטרנט שלנו אנחנו חייבים להתמצא בהרבה נושאים שקשורים לבניים אתרים, יצירת תוכן ואפילו התנהלות עסקית. אתר משלנו הוא ההגדרה ל'מולטיטאסקינג' כאש כל משימה כזו יכולה להיות מאד שונה מהקודמת או הבאה לה. אז נכון, אפשר באמת

קרא עוד ←

זכויות יוצרים על תמונות באינטרנט – חשוב לדעת!

רבים מאיתנו ככותבי תוכן, מעצבים, מקדמי אתרים, משווקים וחיות אינטרנט בכלל מרבים להשתמש בתמונות לעיצוב אתרים כיוון שזה מושך את העין של המשתמשים וטוב למטרות קידום אתרים בגוגל ואחרות. נכנסים למאגרים שונים של תמונות ומורידים. העניין שמבלי שיודעים בדיוק אילך לבדוק

קרא עוד ←

הקשר בין העיצוב של האתר שלך לקידום אתרים והביצועים שלו בגוגל

מאמר אורח מאת דניאל זריהן הידוע כמומחה ומוביל בתחום קידום אתרים, וידוע גם במאמריו האיכותיים והמעניינים. כל מקדם אתרים יגיד לכם שאחד החלקים החשובים ביותר בקידום אתרים הוא ללא ספק איכות התוכן באתר. הסיבה היא שגוגל הוא בעיקרו מנוע חיפוש

קרא עוד ←

עלינו

דמיינו לעצמכם חבורה קטנה ואיכותית של מעצבות ומעצבים מקצוענים ומוכשרים בטירוף, אומנים בנשמה, שפועלים יחד במרחב וירטואלי כדי לעצב ולמתג את העסק שלכם במלוא המרץ.

זה לא דמיון! ניקח את את הרעיון של העסק שלכם ונבטא אותו בעיצוב ייחודי ובלתי נשכח!
אבל זה לא הכול, אנחנו גם נדאג לכם לכל שלבי ההפקה והביצוע עם שירות אישי ואדיב, זמינות גבוהה, כשהכל נעשה דרך הרשת, מייל, טלפון, וואטסאפ, כי למי יש זמן מיותר לבזבז?

כמה דברים שאמרו עלינו משך השנים...

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

במה אתם מתעניינים?


מענה טלפוני: ימים א-ה 10:30-15:00

במה אתם מתעניינים?


מענה טלפוני: ימים א-ה 10:30-15:00