SPACE

במקום הכי צפוף בארץ, יש אדריכלית שנותנת – ס פ י י ס.

רחלי רצתה משהו אחר.
לא עוד מעצבת פנים עם השם שלה באנגלית…
לאחר שהתעמקו בצרכים של קהל היעד שלה, הגענו לנקודה מאוד חשובה:
צורך אמיתי במרחב.
לכן נתנו לה את השם SPACE
בחרנו בקונספט שנותן מענה לצורך הכל כך אקוטי של קהל היעד.

ההשראה ללוגו נלקחה משרטוט אדריכלי, בעצם ניתן לראות כי ע”י השרטוט באותיות נוצר חלל חדש שלא היה בא לידי ביטוי באות ‘רגילה’. בתוך האותיות המוכרות, פתאום יש חללים לא צפויים ולא מוכרים שפותחים אפשרויות חדשות.
כמו כן, יש מרווחים בין האותיות, שנותנים ביטוי למרחב.

אותו קו עיצובי ממשיך בכרטיס ביקור

וממשיך במודעה, כאשר נבנים חללים מעניינים בשטח המצומם , משפט הקופי – השטח שלכם שווה יותר!

סגירת תפריט