RISE

שגיא הגיע אלינו לאחר פירוק שותפות של חברת נקיון. הוא היה צריך מיתוג מושלם, מ-0 ממש: שם, סלוגן, לוגו שפה עיצובית. הוא רצה ליצור מיתוג מבודל וייחודי. מדובר בחברת בוטיק לנקיון שעושה שימוש בטכנולוגית נקיון מתקדמת. כאשר דיברנו איתו המילה שתפסה אותנו הכי חזק הייתה – חברה עתידנית. מיד נדלקו כל החושים היצירתיים שלנו. ע-ת-י-ד-נ-י-ת. זו נקודת הבידול ורצינו שהלוגו והשפה העיצובית תשדר את זה. נקי וטכנולוגי

כרטיס ביקור לגמרי עתידני

מודעה שמושכת להזמין היום את הנקיון של המחר...

חתימה למייל

דף נחיתה, לחצו על התמונה ותגיעו אליו

דילוג לתוכן