כונן, חברת בוטיק ותיקה למחשבים ותקשורת – לעסקים. החליטו לרענן את הנראות עם לוגו חדש
כמה שינויים שראינו לנכון לעשות מהלוגו הקודם:
1. צבעוניות: נשארנו פחות או יותר על אותה צבעוניות, כי היא טובה, מבדלת ומתאימה, אך במקום צבעי שחור וכתום דהוי שהופיעו בלוגו – הפכנו את השחור לצבע אפור כהה, צבע יותר ידידותי וטכנולוגי והצבע הכתום קיבל גוון יותר חי, שנותן ביטוי לקשר האישי וגם נותן דינמיות.
2. השם הוא מאוד ארוך, דבר המקשה על הקריאה והזכירות שלו, עשינו הפרדה בין השם ובין שורת ההמשך, הדגשנו והגדלנו את המילה CONAN, ואת ההמשך שזה בעצם הפירוט סידרנו בתור פירוט סוג השירות של העסק. נוצרה היררכיה נכונה בין שניהם.
3. השתמשנו בשפה מודרנית מנימליסטית ונקיה "היי טק" ששם מופיעה האות C תוך דגש על צורניות של חיבור, טכנולוגיה, תקשורת וכדומה. כמו כן נתתי דגש בצורניות של תמיכה, משהו שעוטף. נקודת הדגש לאורך כל המיתוג (גם בשאר האמצעים וסגנון הכתיבה) שזה בעצם נקודת הבידול החזקה של העסק, היחס האישי והמסור, המענה המהיר.