Noa Ganot

נועה הגיעה אלינו עם תחילת דרכה כיועצת עצמאית אחרי עשרים שנה של תפקידי הובלה בחברות הייטק.

מיד הבנו שהמותג הוא נועה עצמה, והיה לנו חשוב להבליט את הייחודיות שלה יחד עם משהו מאוד הרמוני ויציב שמבטא את הערך שהיא מביאה ללקוחות שלה.

הנה ציטוט מקורות חייה המרשימים:

Noa is an experienced Product Executive, leading software teams and products for 20+ years. Formerly VP Product @ Twiggle, Head of Product @ eBay Israel and Senior PM @ Imperva, Noa's experience crosses industries, company sizes and product specialties (B2B/B2C). Backed by her rich R&D background, Noa is an expert in Big Data and highly technological products. As a strategy and product consultant Noa helps various companies reach product-market fit. Noa teaches product management and is a regular speaker at professional conferences and meetup

נועה גיבשה באמנות רבה מספר ערכים שהנהיגו אל ליבת המותג.

האתגר שלנו היה ליצור לוגו שיבטא את כל הערכים הנ”ל. בצורה מופשטת ומתוחכמת אבל ברורה. 
הנה כמה משפטים ומילים שליקטתי מתוך השיחות שלנו:
גשר בין העולם הטכנולוגי ובין האנושי
למצוא חוטים מקשרים
אבסטרקציה, להסיק מהפרט אל הכלל
חיבור בין עולם של דאטה לבין עולם אנושי
ליצור בהירות
יצירתיות
יכולת לעזור לאנשים לעשות סדר בבלאגן
חשיבה מופשטת
ירידה לפרטים
פאן אנושי – חשוב
להפריד משתנים
תקשורת יוצרת מערכת יחסים
לקדם תקשורת טובה
יציבות ואחריות
תמיכה

התמקדנו בצורת המשולש.
המשולש מסמל יציביות, חיבור וגם נוסק אל על – מתוך היציבות. צורה שאפתנית אפשר לקרוא לזה…
הוא גם מאוד ממוקד. מתוך מכלול שטח הצורה הוא “מתנקז” לשלוש נקודות חיבור. וגם ההפך – מתפשט מהם, ויוצר חלל משותף.

 

הסקיצות הראשונות

הטבלה הזאת (שבאה מעולם ניהול המוצר)  נתנה את ההשראה לצורניות של הלוגו

הלוגו הנבחר לאחר ליטוש