5 הפרמטרים המשפיעים ביותר על קידום האתר בתהליך בנייה

תוכן עניינים

התחרות בין העסקים על הלקוח רצופה בלא מעט אתגרים ובייחוד בשנים האחרונות בהן לא פשוט להגיע אל לקוחות חדשים וגם לשמור עליהם לאורך שנים. בעידן האינטרנט של היום יש מקום חשוב מאוד לאתר האינטרנט של כל עסק, מהווה הזדמנות לחשיפה טובה. כדי להביא לקידום אתר בגוגל לאחר בנייה חשוב לשלב באתר, ולא משנה איזה תחום הוא נועד לקדם ולחשוף, כמה פרמטרים עיקריים, המשפיעים באופן ישיר על מיקומו ברשימת התוצאות המוצגות במנוע החיפוש. 

הנה 5 הפרמטרים המשפיעים ביותר על קידום האתר בתהליך בנייתו, כאלה שחייבים לקחת בחשבון ולוודא שאכן תואמים למטרתו:

  1. התאמות למובייל – חוויית המשתמש באתר משפיעה רבות על מדדי הקידום והחשיפה שלו ולכן חשוב שיותאם באופן מלא למובייל, כל שיאפשר לכלל הגולשים ליהנות מנוחות בעת הגלישה. גולשים רבים, לקוחותיו הפוטנציאליים של העסק, בוחרים לגלוש באתר באמצעות הטלפון החכם שלהם ולעיתים כמעט ומוותרים לחלוטין על הגלישה במחשב. כאשר אתר מותאם לכך נהנים הגולשים מהשימוש באתר, מה שמוביל לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש, ובעיקר – בגוגל. 
  2. הנעה לפעולה כגורם משפיע – הנעה לפעולה באתר היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר, המשפיעים רבות על קידום האתר וחשיפתו בקרב כמה שיותר גולשים. בין אם להירשם לניוזלטר שמוצע באתר, לשתף את התוכן שבו או אפילו להגיב עליו, כל אלו פעולות שעוזרות בחשיפה ובקידום וחשוב לעודד את הגולשים לבצע אותן ולהיות מעורבים. כפתור הנעה לפעולה ברור ובולט לעין יכול לעזור בכך, טכניקות שמרגיעות את הגולש כך שנדע שאיננו מקבל ספאם כי אם תוכן איכותי משכנע אותו למסור את פרטיו וגם יצירת תהליך הרשמה לאתר שהוא מהיר ופשוט. 
  3. העמדה נכונה של התוכן – התוכן הוא המלך, בכל הקשור לקידום אתרים, כך טוענים לא אחת, מה מצריך שימוש נכון ומושכל בו. שילוב התוכן באתר כך שיהיה בולט, קריא ונגיש לקורא מבחינה חזותית יכול לעשות את כל ההבדל בין אתר מוצלח לכזה שפחות, מה משפיע, בסופו של דבר, על הגולש ועל בחירתו – האם להמשיך לגלוש באתר ולחזור אליו או לא. 
  4. הכנה למקורות תוכן נוספים – יצירת שיתופי פעולה עם מקורות תוכן נוספים, קריא אתרים או בלוגים אחרים, בהחלט תעזור בקידומו של האתר, ולכן בעת בנייתו חשוב מאוד להכין, טכנית, אפשרות להוספת מקורות תוכן חדשים, מעבר לקיימים. מעבר לכך, גם אפשרות להוספת פוסטים וכתבות תוכן בכל עת יעזרו לא פחות ויהפכו את האתר לעשיר ואטרקטיבי הרבה יותר עבור הגולש. 

בחירת צבעים רלוונטית לאתר – לצבעים יש כוח ותרומה רבות מאוד לנראות האתר וגם לקידומו. בחירה נכונה ורלוונטית של צבעים היא הכרחית ומומלץ להיעזר במומחים. למשל, לאתר העוסק באיכות הסביבה, בטבע או בבריאות כדאי להתאים גוונים ירוקים. צבעים שחור ולבן יחד יכולים לשדר אלגנטיות.

במה אתם מתעניינים?


מענה טלפוני: ימים א-ה 10:30-15:00

במה אתם מתעניינים?


מענה טלפוני: ימים א-ה 10:30-15:00