עיצוב פליירים

עיצוב פליירים – גם בזמנינו? אחד מתחומי החיים אשר הושפעו יותר מכולם מהמהפכה הטכנולוגית של המאה העשרים ואחת הוא תחום השיווק והפרסום. אם עד לפני 20-30 שנה כלל התמהיל השיווקי הסטנדרטי פרסום ברדיו, בעיתונות המקומית וחלוקת פליירים המונית, הרי שכיום כוכבי המשחק הם האינטרנט, הרשתות החברתיות ו… חלוקת פליירים המונית. כי מי אמר שאי אפשר לשלב קידמה וטכנולוגיה עם מסורת נפלאה של פעם..?

ההיסטוריה של הפליירים

אז מה זה פלייר? ובכן, מדובר בעלון פרסומי, אשר מחולק באמצעים ישירים (בראשם בתיבות הדואר, על דלתות הבתים, באופן אישי במקומות ציבוריים ועוד). הפליירים השתנו רבות בפרמטרים רבים במהלך השנים, ביניהם הפן הגרפי (פלייר מעוצב הפך לנפוץ יותר ויותר), במסרים הנובעים מהם, באופן העברתם ללקוחות פוטנציאליים (יותר פליירים בעלי קישורי זמן מיידיים. לדוגמה: פלייר למוצרי קוסמטיקה המחולק בסמוך לחנות פארם) ובתפקיד שהם משרתים במסגרת האסטרטגיה השיווקית.

טיפים חשובים לפלייר מנצח

פלייר עשוי להיות כלי יעיל במיוחד במלחמה על כל לקוח, אך גם עלול להתברר כבזבוז משאבים ומאמץ. מה מבדיל בין השניים? בעיקר הקפדה על הכללים הבאים:

  • גישה מקצועית ומכבדת – לחברות ובתי עסק רבים (במיוחד הגדולים והעשירים שביניהם), אשר עבורם פלייר הוא רק חלק קטן מהתמהיל של מיתוג עסקי, יש נטייה לזלזל בנשק החשוב הזה. לרוב, הדבר נובע ממחירו הזול (במחיר של חצי מיליון פליירים, ניתן ליהנות מכמה שניות פרסום טלוויזיוני או ממודעה קטנה בעיתון יומי), אשר גורם לחסרי הידע בתחום המיתוג, לחשוב שהתועלת שלהם מוגבלת במיוחד. אז זהו, שחשוב להתייחס אל העניין במלוא הרצינות, כי הפוטנציאל רווח מול השקעה גבוה במיוחד.
  • עיצוב פליירים – אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. מעבר לכך, הוכח שאנשים קולטים קודם כל את הפן העיצובי, ולרוב זה גם מה שהם זוכרים מהפלייר. עיצוב פליירים יש לעשות באמצעות חברה מקצועית העוסקת בתחום. עיצוב פליירים עשוי להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון. אז שבו עם מעצב גרפי ואל תגרמו לפלייר להיראות כאילו נעשה בשיעור אמנות של בית ספר יסודי. העניקו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם פלייר מעוצב, ותראו תוצאות מהירות בשטח.
  • חלוקה נכונה – חשוב להתמקד בקהל יעד רלוונטי ולהימנע מחלוקה המונית בגישת “כמה שיותר – יותר טוב”. בדקו מיהו קהל היעד שלכם, מה יחסו לפליירים, היכן כדאי להגיש לו אותם, מה חשיבות פלייר מעוצב עבורו ועוד. זכרו – מוטב מחקר מקיף המוביל לחלוקה נכונה, מאשר חלוקה “עיוורת” ולא יעילה.
  • מסר אחיד, חיובי וברור – אל תסתבכו עם מסרים ארוכים ורבים, שעלולים לבלבל ואף לסתור האחד את השני. זאת ועוד, אל תכתשו את המתחרים שלכם.

פלייר עסקי – השקעה קטנה להצלחה גדולה

אז עכשיו, אחרי שאתם יודעים מה זה פלייר, מדוע פלייר מעוצב יעיל כל כך ואיך להפוך את הפלייר לכלי שיווקי מדהים ומשתלם, כל שנותר הוא להצטרף לאלפי החברות והעסקים שמודים על היום שבחרו לשלב פליירים בתמהיל מיתוג עסקי שלהם. מעוניינים בהצעת מחיר ממומחים בתחום? 

אתם מוזמנים להתקשר אלינו ל- 054-8447800 . בהצלחה!

מעונינים לראות עבודות שלנו?

סגירת תפריט