עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים

אמנם אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם ברשת הדיגיטלית, אך מה קורה כאשר אתם צריכים להשאיר ‘מזכרת’ של העסק שלכם וזאת על מנת שאנשים יצרו אתכם קשר? אם גם אתם סבורים ש –”פג תוקפם” של כרטיסי הביקור וזאת משום העידן הדיגיטלי, אתם טועים ובגדול! נכון לשנת 2018, קיימת דרישה גדולה לכרטיסי ביקור מיוחדים והתחזית היא שמקומם של כרטיסי הביקור בטוח לשנים רבות. במאמר זה נסביר מה תפקידם של כרטיסי ביקור, מהו עיצוב כרטיסי ביקור ומהן הנקודות החשובות ביותר אותן יש לדעת טרם השכרת שירותיו של מעצב גרפי שמציע שירות עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים לעסק שלכם.

כרטיס ביקור קלאסי אל מול כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור הוא כרטיס העשוי מנייר עבה המכיל פרטי התקשרות ופרטים מזהים של בעל עסק או נושא תפקיד. המטרה של כרטיס הביקור היא חלוקתו למטרת יצירת קשר עם אותו אדם שפרטיו מצוינים על כרטיס הביקור. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס המופיע ברשת האינטרנט והוא זה שמאפשר ללקוחות ליצור קשר עם אותו אדם על ידי התקשרות, שליחת דואר אלקטרוני או הודעת SMS או הודעת WHATSAPP. כיוון שניתן להפיץ את כרטיס הביקור בתפוצה רחבה ללא תלות באמצעים דיגיטליים, כרטיס הביקור הקלאסי והמוכר הינו הרלוונטי ביותר נכון לכתיבת שורות אלו והדרישה לשירות עיצוב כרטיסי ביקור, רבה.

עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים

עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים

אמנם המטרה העיקרית של כרטיס ביקור היא יצירת קשר, אך אי אפשר להתעלם מכך שכרטיס הביקור הוא זה שמותיר רושם ראשוני לגבי העסק והוא זה אשר משמש כת. הזהות המיתוגית הראשונית של אותו עסק. בעידן התחרותי בו כל עסק מנסה להותיר חותם מרשים על לקוחותיו הקיימים והפוטנציאליים, קיימת חשיבות רבה לעיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים. כל אלו מובילים לכך שחשוב לבחור בקפידה את אותו מעצב גרפי שמומחה בכל הקשור אל עיצוב כרטיסי ביקור וגם בכל הקשור אל עיצוב לוגו יוקרתי ומיתוג עסקי. גרפיקאי זה ידע כיצד לעצב כרטיס ביקור מרשים הנושא את אופיו המיוחד של העסק ומותאם לקהל המטרה של העסק.

לא מוותרים על הדברים הבאים – עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים

  • קונספט – מעצב תמיד יקפיד על חיבור קונספטואלי, כלומר חיבור בין מהות ואופי העסק לבין הוויזואליות המרשימה והמיוחדת של כרטיס הביקור המבוקש.
  • קהל יעד – המעצב הגרפי יקפיד על עיצוב כרטיס ביקור המתאים לקהל היעד הפוטנציאלי של העסק.
  • התאמה מיתוגית – כרטיס העסק צריך להתאים לצבעי לוגו של החברה והערכים שלה.
  • צבעים ופונטים – חשוב לוודא שהפונט המופיע בכרטיס הביקור והטקסט קריא ונעים לעין. רוב המעצבים נוהגים לבחור בפונט בגודל שמונה נקודות. בנוסף, יש המעצב הגרפי צריך להחליט מהו הרקע המתאים ביותר לכיתוב הפונט.
  • מרקם – בחירת מרקם הכרטיס ישפיע על התוצר הסופי ועל העלויות. ניתן לבחור להדפיס את כרטיסי הביקור על נייר קשה, עבה ועמיד ולבחור גימור מיוחד, כמו למשל גימור מטאלי, פלסטיק שקוף, חורים ומרקמים מיוחדים נוספים אותו לא ניתן יהיה לשכוח או לבחור במרקם חלק ואחיד בצבעי פסטל נעימים.

עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים

לסיכום, עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים תמיד יתבסס על קונספט ברור שנקבע מראש. הביצועיסט יהיה גרפיקאי מנוסה בתחום ואילו כל מה שישאר לכם לעשות הוא לספק למעצב את שם את שם העסק, שמכם המלא, תפקידכם,פרטי ההתקשרות שלכם, לוגו ולומר לגרפיקאי האם אתם מעוניינים בכרטיס ביקור מיוחד בסגנון חדשני, קלאסי או טבעי בפורמט מלבני/ריבועי/דו צדדי או בעל פינות מעוגלות ומהן התוספות המיוחדות החשובות לכם בכרטיס.

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות ובהתאמת כרטיסי ביקור מיוחדים לאנשי המפתח של העסק שלכם? התקשרו אלינו, המומחים של אספקלריא ב- 054-8447800

מעונינים לראות עבודות שלנו?

סגירת תפריט